Gadżety firmowe – rodzaje

Gadżety firmowe

Gadżety firmowe

Współcześnie wszystkie firmy, niezależnie od branży, dochodów i pozycji na rynku, muszą się reklamować. Jest to niezbędne do utrzymywania relacji z klientami oraz pozyskiwania nowych odbiorców swoich usług lub nabywców produktów. Reklamować się można m.in. poprzez dystrybucję różnego rodzaju gadżetów firmowych. Siła ich oddziaływania jest zwykle bardzo duża, tym bardziej, że mogą one być klientom wręczane, jako upominki. A upominki, jak wiadomo, lubi każdy. Dlatego też metoda ta jest coraz popularniejsza. Pojawia się tutaj jednak kwestia, czym owe upominki – gadżety mogą w istocie być. Jak wiadomo, pomysłów na prezenty dla klientów może być bardzo wiele.

Gadżety firmowe mogą być kilkoma rodzajami przedmiotów. Po pierwsze, przedmiotami codziennego użytku, po drugie, przedmiotami do zabawy i rozrywki, po trzecie przedmiotami związanymi z branżą reklamodawcy, po czwarte wreszcie, mogą to być wyroby spożywcze. Ostatnią grupę stanowią ekskluzywne gadżety firmowe, przeznaczone dla najlepszych klientów.

Pierwsza grupa to takie przedmioty jak kubki, długopisy, breloczki na klucze, ewentualnie notesy, torby, itp. Ta grupa to przedmioty mające praktyczne zastosowanie. Dla wielu klientów takie właśnie podarunki liczą się najbardziej.

Druga grupa to m. in. zabawki i maskotki dla dzieci, baloniki, ewentualnie różnego rodzaju gry. Te przedmioty są przeznaczone głównie dla dzieci, ale mogą także być przeznaczone dla ludzi dorosłych. Wszystko zależy od charakteru konkretnego przedmiotu.

Trzecia grupa to Gadżety firmowe związane z branżą, w której funkcjonuje dystrybutor, jak np. piłki w przypadku klubów piłkarskich, gadżety samochodowe w przypadku producentów samochodów, itp.

Jeśli chodzi o wyroby spożywcze, sprawa jest raczej wiadoma. Wyroby te mogą dzielić się na słodycze, napoje, itp.

Wreszcie piąta grupa to np. zegarki, eleganckie pióra, ramki na zdjęcia, itd. Jak wspomniano, są one przeznaczone dla najlepszych klientów, tzn. tych, którzy są klientami danej firmy najdłużej, a także wydają na daną firmę najwięcej pieniędzy.